Thursday, March 15, 2012

Miss Selfridge

Photobucket

Jeg har fundet lidt ting fra Miss Selfridge, som jeg da lige skal have et lille kig på, når jeg tager til England her i weekenden. Jeg synes altid de har så mange fine ting. Deres tøj er lidt bedre kvalitet end de andre high street brands, og koster derfor også lidt mere. Jeg overvejer derfor altid mine køb en ekstra gang når jeg handler der, men ih hvor har de altid meget jeg gerne vil eje!

I’ve found these nice things from Miss Selfridge that I need to have a closer look at when I go to the UK this weekend. They always have so many nice things. Their clothes are better quality than the other high street brands and therefore cost a bit more. I always have to consider my buys an extra time when I shop there, but I always find so many things I want!


1 comment:

Mette said...

Sikke nogle fine farver og lækre ting. Er især vild med de to buksedragter :)