Thursday, March 1, 2012

New Essie colours

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
Lapis of Luxury | Lilacism | Tart Deco | Super Bossa Nova

Så er der nye farver til neglene! Så kan foråret bare komme an :) Jeg købte disse på billigvoks.dk igår, efter at have set tippet hos Mette. Jeg havde i forvejen planer om at købe dette, så med det gode tilbud på Essie lakker, kom der lige et par af dem med i kurven også. Jeg havde ellers sagt, at jeg ikke gad Essie lakker pga. prisen, men til 38 kr. kan man vist ikke klage. Jeg glæder mig til at prøve dem i løbet af de næste par uge.

Nu vil jeg pakke min taske, så jeg er klar til at tage direkte til Odense i morgen efter arbejde. Jeg skal hjem for at fejre min søsters fødselsdag med familiefest lørdag, så det skal nok blive hyggeligt.

I found these Essie nail polishes really cheap on a Danish website yesterday, so I ordered a few new colours. Now I'm even more ready for spring! Can't wait to try them out.


No comments: